fredag den 28. november 2014

Velkommen til Det grønne liv - jeg hedder Laura Voelpert og jeg vil her på bloggen dele mit veganske liv og hverdag.



Jeg elsker at lave mad og når man spiser plantenbaseret kost, er det en ren fornøjelse at skulle gå i køkkenet hver dag. Farverne i sig selv kan kun give et smil på læben :) 


Jeg elsker at gå i naturen, ikke bare for at slappe af og lade op, men også for at få inspiration og samle urter og andre naturmaterialer til indretning. Jeg samler tit sten ved stranden, smukke gerne eller blade. Og så er et billede som dette også bare fantastisk - det tog jeg da jeg var på familie besøg på Fyn. 



Skoven og naturen er i sig selv et rent spisekammer, og de skiftende årstider byder på forskellige lækkerier. Her har jeg været ude at samle ramsløg i Risskov :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar