torsdag den 15. januar 2015

De sidste ugers lækkerier og køkkenkunstner


Smoothie med hindbær, jordbær, ingefær, blåbær, hørfrø, tranebær, gojibær og soyamælk 


Ikke hjemmelavet men købt Rema 1000 og mums, de er gode!  


Rugbrødsmad med sennep, kartofler og frisk avocado. 


Min typiske morgenmad, kamillete og soyagrød med nødder og tørret frugt på toppen. 


Wok med røget tofu og grønsager i kokosmælk tilbehør er brune ris 


Frokost i byen - lækker salat med syltede rødløg forskellige grønsager og kogt perlebyg


Lækker burger med 'bøf' af kartoffel og porre og med en skive røget tofu ovenpå - grønsager efter eget valg :) 


Skøn måde at starte dagen - soymilkshake, men soyamælk, soya vaniljeis, friske blåbær, banan og frisk ingefær - toppet med tørret goji - og tranebær 


En lækker dessert med soya vaniljeis, tørret frugt, figen-sauce og mandler 


Hjemmelavet soyalatte - det er bare guld være når den står på lange dage med eksamenslæsning :) 


Comfortfood for the win! Pastinak/gulerods bøffer med kogte kartofler, broccoli og en god sauce - det er nærmest blevet min hofret! 


Soymilkshake med hindbær og banan :) 


Foodmuffins med løg og gulerod - opskriften er længere nede på siden 


Det kan man vist kalde sund slik - tuskish delight og sina ginger candy - jeg er stor fan


Peanutbutter/jelly, vegansk ost, en halv grape og sort kaffe, skøn måde at starte dagen på ;) 


Pitabrød med falaffel, frisk guacamole, tomat, rød peber og salat - let og lækkert til frokost :)


Chilibønne/kikærte bøffer (opskrift også på bloggen) med kartofler og tomatsalat


Falaffelsandwich med grønsager og vegansk ost


Endnu er lækker omgang soyagrød - så er dagen i hvert fald sat i gang :)

For yderligere information om opskrifter kontakt mig endelig eller skriv en kommentar :) 
Jeg er også på min Instagram: Voelpert 
Velbekomme jer



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar