lørdag den 24. januar 2015

Vegansk-softice!



Lørdagshygge blev til hjemmelavet vegansk-softice, den var super lækker og meget let at lave. 

Jeg piskede en del. piskbar vegansk dessert-'fløde' og gerne indtil den var godt fast men stadig luftig. 
Jeg tilsatte derefter 3 spsk vanilje-soyais og piskede det i lidt ad gangen til det havde den rigtige konsistens. 
Jeg serverede hurtigt isen mens den stadig var kold og havde en god luftige konsistens. 
Jeg pyntede med figen-sauce, tørret frugter og nødder. 
Dette var ca. til én portion så gang evt. op derefter. 
Let og lækkert, velbekomme jer! 

OBS. Jeg bruger denne piskbar dessert-'fløde'. Jeg har købt den i min lokale super brugs, og jeg er enormt glad for den, da den er ret sød og supplerer is og desserter enormt godt, plus at den har en super konsistens når man pisker den. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar