torsdag den 15. januar 2015

Så er der pandekager


Jeg har været stille på bloggen i nogle uger da jeg sidder med eksamen i hele januar ... MEN, i dag synes jeg altså at det var tid til at smide lidt godt op og her er min morgenmad - mums det var lækkert og meget let at lave :) 

Det var egentlig bare på slump, men hvis jeg skal ca. omregne det var det nok; 
3-4 del hvedemel 
1 del rørsukker 
2 store tsk bagepulver
2-3 del soyamælk med vanilje 

Dejen skal være ret fast , nærmest som kagedej så den kun flyder lidt ud på panden - det gør nemlig at de får den amerikanske pandekage effekt og bliver lækre fluffy ;)
jeg stegte mine i FRI, det var rigtig godt! 
Jeg har toppet mine af med figen-sauce, soya vaniljeis, mandler og tørret frugt. 

Figen-saucen er købt i Rema 1000 og jeg er allerede blevet afhængig, den er super at bruge til så mange ting og så gav jeg kun 10kr for den! 


 
Men god pandekage-bage-lyst ;) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar