mandag den 15. december 2014

Grød - en dejlig start på dagen!


Jeg elsker at starte dagen med grød - man får en masse sunde kerner, frø, nødder og frisk frugt. 
Kun fantasien sætter grænser når man skal sammensætter sin grød, her til morgen lavede jeg denne grød - jeg brugte følgende;
En god blanding af forskelligt økologiske valset korn, tørret hakket dadler, kokos flager, soyamælk og frisk frugt og nødder på toppen. 
Jeg kom alle tørstofferne i en gryde og dækkede med soyamælk, lod det kog ind under omrøring ved medium varme. Jeg serverede den varme grød med vindruer, hasselnødder og mandler på toppen. 
Velbekomme jer :) 


Du kan også hvis du har en lidt sød tand koge din grød på chokoladesoyamælk, det smager skønt! 
Og ja, en god soyalatte er også altid dejlig til morgenmaden ;) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar